Reducerile de toamnă până la -50% Reducere suplimentară de 10% la Îmbrăcăminte cu codul EXTRA10
Dacă produsul are un defect sau este deteriorat, dar nu este din cauza folosirii produsului, puteți depune reclamație.
Reclamația se aplică doar asupra produsului defect - nu și pentru schimbul produsului sau schimbarea cu o altă mărime.
În cazul în care aveți nevoie de ajutor,vă rugăm să sunați la +40 31 2297713 sau scrieți-ne un e-mail info@woolville.ro.
Înapoi în magazinul onlineUnele produse nu trebuie trimise fizic, trebuie doar să ne trimiteți poze ale defectului prin e-mail info@woolville.ro. După aceea vă vom contacta cu următorii pași. Dacă preferați să completați un formular de reclamatie, puteți încărca poze și în acest fel. În acest caz, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail pentru a ști că nu trebuie să așteptăm coletul cu produl.
În cazul în care există un defect al produselor care nu este cauzat de utilizarea necorespunzătoare a produsului, acest defect poate fi depus pentru o reclamație. Reclamațiile pentru defecte de fabricație sunt posibile până în termen de 12 luni de la cumpărare.
Vă vom informa despre rezultatul reclamației voastre în termen de 30 de zile de la momentul livrării produselor către noi.
© 2024 Woolville.ro | Czech Wool company s.r.o | Cookies | Prelucrarea datelor cu caracter personal | Consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal | Avem magazin de la wpj.cz
Deveniți membrul
familiei de oițe